Thursday, August 28, 2008

Anwar Is Back


Tahniah dan syabas diucapakan kepada Dato' Seri Anwar Ibrahim ke Parlimen Malaysia setelah memenangi pilihanraya kecil P44 Permatang Pauh pada 26 Ogos yang lalu dengan majoriti yang lebih besar dari 08 Mac 2008 yang lalu dan telah dimashurkan sebagai Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia.

Moga denga kembalinya Anwar ke Parlimen setelah dipaksa keluar 10 tahun lalu akan memabawa harapan besar kepada rakyat untuk terus membela kepentingan rakyat dan yang lebih penting lagi dengan adanya beliau dalam Parlimen dengan pengalaman yang dimilikinya akan dapat merubah senario Parlimen sebagai pusat membuat dasar negara.

Rakyat meletakkan harapan yang tinggi kepadanya untuk memimpin negara pada masa akan datang dengan visinya yang telus dan terbuka untuk menstabilkan ekonomi negara dan merakyatkanya.

Kita sangat berharap agar Malaysia Baru yang dirancangkan bersama oleh Pakatan Rakyat dapat dibentuk dengan segera dan kita sangat teruja untuk menanti 16 September yang dikatakan sebagai tarikh keramat pembentukan Malaysia Baru itu.

No comments: